Vervang badschuim voor een blok zeep

16:21

Nu ik weet dat shampoo niet goed is voor mijn haar, ben ik overgestapt op roggemeel. Hierdoor heb ik een grote bos schuim op mijn hoofdhuid uit mijn doucheritueel verbannen. Om toch lekker fris en schoon te voelen, was ik mij tegenwoordig met een blok zeep. 

Zeep schuimt prima en is goed op een washandje aan te brengen. Vervolgens ruik je de hele dag lekker, omdat zeep goed intrekt. Omdat ik nog heel wat blokken zeep had liggen (wie krijgt het niet als cadeautje...) besloot ik om eerst mijn blokken op te maken, voordat ik overstapte op een biovariant. Zeep weggooien is immers ook waste...

Er zijn onwijs veel soorten zeep. Kijk bijvoorbeeld eens bij Lush . De zeep ligt hier in grote blokken in de winkel, dus het is erg makkelijk om je eigen verpakking mee te nemen en plasticvrij naar huis te gaan! 


You Might Also Like

0 reacties

Contact

Wil je een aanvraag voor een lezing of workshop doen? Mail dan naar lezing@hetzerowasteproject.nl

Heb je een adresje voor op de bulkkaart? Mail dan naar bulk@hetzerowasteproject.nl. Persaanvragen en interviewverzoeken pers@hetzerowasteproject.nl

Facebook